Milieu- en huidvriendelijke verzorgingsproducten

Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar rooskarelse@outlook.com. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Bestelling annuleren

Bestellingen zo snel mogelijk annuleren via de mail of telefonisch. Graag hierbij het bestelnummer vermelden. Het bestelnummer kan je vinden op je factuur die je ontvangt per mail.

Heb je je bestelling ontvangen en wil je je bestelling retourneren? Bijvoorbeeld omdat je een product niet lekker vindt ruiken. Dan moet je dit binnen 14 dagen aan ons te melden. Je kan dan de bestelde artikelen in een goed afgesloten verpakking naar ons opsturen. Let wel, kosten voor retourneren zijn voor eigen rekening. Na deze 14 dagen nemen wij geen retouren meer aan.

Retourneren

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren, mits de verzegeling niet verbroken is.

Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan Natural ByRoos geretourneerd worden. Bij verbreking van de verzegeling of gebruik van het artikel, is uw bestelling definitief en kan deze niet meer geretourneerd worden.

Mocht u gebruik maken van uw herroepingsrecht, stuur dan het product zsm retour. U krijgt dan het volledige orderbedrag, inclusief evt verzendkosten die bij het bestellen is betaald, gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar Natural ByRoos zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 3,95-4,95 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder.

Retouradres; Natural ByRoos, Burgemeester Bouwmanstraat 17, 4364 AE Grijpskerke.

Wil je het verzenden zonder track & trace, dan is dit op eigen risico. Let wel dat als het pakje kwijt raakt onderweg, zijn wij daar niet verantwoordelijk voor.

Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via ons contactformulier. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.